Naam:
amira-wereldreis.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Hallo mijn naam is Amira,

Ik ben 8 jaar oud en ik houd erg van reizen.

Mijn hobby is voetballen. Ook vind ik het erg leuk om met mijn vrienden buiten te spelen.

Over mijn reis

Ik ga op reis naar verschillende landen omdat ik erg benieuwd ben hoe het zou gaan met de andere kinderen in de wereld, jullie ook? Ik hoop tijdens deze reis veel kinderen te ontmoeten uit andere landen. Ik ben erg benieuwd hoe het leven van deze kinderen eruit zal zien, zouden zij ook naar school gaan net als wij? Ik hoop ook veel over het land te weten te komen. Bijvoorbeeld hoe het weer daar is, wat de mensen daar eten, welke dieren er leven.

Ik vind het wel eng om helemaal alleen op reis te gaan. Zouden jullie mij misschien af en toe vanuit het klaslokaal willen helpen? Ik zou het ook leuk vinden als jullie dan vanuit het klaslokaal samen met mij verschillende landen gaan ontdekken en kennis gaan maken met andere kinderen in de wereld.

Ik zal jullie regelmatig een berichtje sturen over het land waar ik naartoe ben gereisd en over de kinderen hier. Ook kun je op de wereldkaart precies zien waar ik op dat moment zit. Houd mijn reisblog dus goed in de gaten!

Jullie horen snel weer van me!

Groetjes Amira.

Bezochte landen